Voor vrijdag 26 juni is door het KNMI code rood afgegeven wegens extreme hitte. Binnen ons ziekenhuis geldt dat alle zorg gewoon doorgaat. Vindt u het prettiger om uw poli-afspraak telefonisch te laten plaatsvinden? Neem dan contact op met de polikliniek. We kijken graag samen met u wat de mogelijkheden zijn.