Welkom bij het DigiPunt van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis! Bij ons kunt u terecht met al uw vragen over digitale zorg in ons ziekenhuis. Of het nu gaat om beeldbellen via BeterDichtbij, het invullen van een digitale vragenlijst of het inloggen in het patiëntenportaal Mijn Van Weel-Bethesda. Bij het DigiPunt helpen wij u graag.
De medewerkers van het DigiPunt kunnen u helpen met vragen over bijvoorbeeld:
Wilt u een afspraak afzeggen? Bel hiervoor met de polikliniek waar u de afspraak heeft.
U hoeft geen afspraak te maken – loop gewoon binnen of bel of mail ons.
Ook Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis werkt steeds meer digitaal. U kunt uw zorg steeds vaker eenvoudig zelf digitaal regelen, gewoon vanuit huis. Via Mijn Van Weel-Bethesda kunt u afspraken plannen, vragenlijsten invullen, inchecken en uitslagen bekijken. Het contact met uw zorgverleners is laagdrempelig door berichten te sturen via de app BeterDichtbij. U komt alleen naar het ziekenhuis als dat nodig is – korte afspraken kunnen vaak ook vanuit huis via (beeld)bellen. Zo kunnen we u de zorg geven die u nodig heeft, ook in de toekomst. Het DigiPunt is er om u te helpen bij het gebruik van onze digitale middelen. Kom gerust langs zonder afspraak. Wij helpen u graag.
Naast het DigiPunt, blijft het Patiënten Service Bureau (PSB) altijd beschikbaar voor al uw vragen, waaronder over digitale zorg. Klik hier voor meer informatie.