HomeMijn Van Weel-Bethesda

Mijn Van Weel-Bethesda

Met ons patiëntenportaal Mijn Van Weel-Bethesda kunt u thuis eenvoudig en veilig een aantal zaken regelen en bekijken. Dit kunt u doen via de computer, laptop, tablet of mobiele telefoon. In Mijn Van Weel-Bethesda kunt u uw afspraken, medische gegevens en uitslagen bekijken. Ook kunt u zelf afspraken maken. Zo houdt u regie over uw eigen gezondheid.

 

Let op:

Door onderhoud aan het elektronisch patiëntdossier kan het zijn dat u een foutmelding krijgt. Dit kunt u oplossen door eenmalig uw browsergeschiedenis te verwijderen. 

In Microsoft Windows kunt u dit eenvoudig doen door naar de pagina met de foutmelding te gaan en tegelijkertijd op Ctrl en F5 te drukken op uw toestenbord.  Klik hier voor de instructie als u een andere browser gebruikt. 

Hoe kan ik inloggen OP MIJN VAN WEEL-BETHESDA?

U kunt inloggen op uw patiëntenportaal Mijn Van Weel-Bethesda met uw eigen DigiD met een sms-controle of via de DigiD app. Dit geldt ook voor uw kind. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan aan via digid.nl

U heeft alleen toegang tot Mijn Van Weel-Bethesda als u bij ons ingeschreven staat en uw burgerservicenummer (BSN) gecontroleerd is aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs. Dit kan bij het afsprakenbureau in het ziekenhuis of de poliklinieklocaties in Hellevoetsluis en Brielle.

Wat kunt u doen op Mijn Van Weel-Bethesda?

  • Afspraken maken en bekijken
  • Afspraakinformatie lezen over de voorbereiding op uw afspraak
  • Vragenlijsten voor uw behandeling invullen
  • Informatiefolders en video’s van uw zorgverlener bekijken
  • Medische gegevens en uitslagen van uw onderzoeken inzien
  • Beheren en aanpassen van uw persoonlijke gegevens

meer informatie of contact

Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze digihulp via digihulp@curamare.nl of bel tijdens kantooruren naar 0187 89 10 10.

Heeft u vragen over wat u heeft gelezen in uw dossier of wilt u iets wijzigen? Bespreek dit met uw arts bij uw volgende bezoek. Denkt u dat het belangrijk is om het eerder te melden? Neem dan contact op met de polikliniek.

Kijk voor andere vragen in de lijst veelgestelde vragen hieronder of neem contact op met telefoonnummer 0187 89 10 10.  

Veelgestelde vragen over Mijn Van Weel-Bethesda

Inloggen

  • Ik heb geen DigiD
    Ga naar digid.nl om uw DigiD aan te vragen.

  • Ik krijg een foutmelding: Oeps. U bent op de verkeerde pagina beland.
    Krijgt u een foutmelding bij het inloggen? Door onderhoud aan het elektronisch patiëntendossier is het nodig om eenmalig uw uw browsergeschiedenis van uw computer, tablet of telefoon te verwijderen. 

    In Microsoft Windows kunt u dit eenvoudig doen door naar de pagina met de foutmelding te gaan en tegelijkertijd op Ctrl en F5 te drukken op uw toestenbord.  

    Klik hier voor de uitgebreide instructie voor alle browsers, waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe u dit eenvoudig doet. 
  • Ik kan niet inloggen in het patiëntenportaal
    U krijgt toegang tot Mijn Van Weel-Bethesda als u zich heeft ingeschreven in het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis en uw Burgerservicenummer (BSN) gecontroleerd is aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs bij het Afsprakenbureau. Gebruikt u een geldig DigiD en is uw BSN gecontroleerd en kunt u niet inloggen? Neem contact op met onze digihulp via digihulp@curamare.nl of bel tijdens kantooruren naar 0187 89 10 10.

Afspraken maken en voorbereiden

  • Hoe kan ik een afspraak maken of wijzigen?
    U kunt een afspraak maken als u een verwijzing heeft van uw huisarts. Heeft u een vervolgafspraak? Dan kunt u de afspraak zelf maken zodra u van ons een e-mail heeft ontvangen. Log in op Mijn Van Weel-Bethesda en kies in het hoofdmenu voor Agenda en vervolgens Afspraak maken.

  • Lukt het niet om zelf een afspraak te maken?
    Het is nog niet voor alle poliklinieken mogelijk om een afspraak te maken via het patiëntenportaal. U kunt telefonisch een afspraak maken via het afsprakenbureau, telefoonnummer 0187 60 23 55 of met de polikliniek.

  • Waar vind ik de afspraakinformatie?
    Log in op Mijn Van Weel-Bethesda en kies in het hoofdmenu voor Agenda en klik op de blauwe knop Afspraakinformatie. Het is belangrijk dat u deze informatie goed doorleest voor uw afspraak. Het kan bijvoorbeeld zijn dat u zich thuis alvast moet voorbereiden,  bloed moet laten prikken of bijvoorbeeld moet stoppen met uw medicatie.

Uw zorg regelen

  • Hoe vul ik een digitale vragenlijst in?
    Log in op Mijn Van Weel-Bethesda en kies in het hoofdmenu voor Vragenlijsten. Klik op de vragenlijst die door uw zorgverlener is klaargezet en beantwoord alle vragen. Al eerder ingevulde vragenlijsten kunt u terugvinden bij Ingevulde vragenlijsten. Werkt de vragenlijst niet goed? Neem telefonisch contact op met de polikliniek waarvoor u de vragenlijst moet invullen.

  • Hoe kan ik mijn medisch dossier bekijken of downloaden?
    In uw online dossier staan gegevens die horen bij uw onderzoeken en behandeling. Log in op Mijn Van Weel-Bethesda en kies in het hoofdmenu Dossier en kijk onder Medische gegevens. Hier kunt u ook uw dossier downloaden.

  • Hoe kan ik de uitslagen van mijn onderzoeken bekijken?
    In Mijn Van Weel-Bethesda staan de uitslagen van uw onderzoeken zodra de uitslag bekend is. Uw arts neemt de uitslagen bij de volgende afspraak met u door. U bepaalt zelf of u de uitslagen vooraf wilt bekijken. Log hiervoor in op Mijn Van Weel-Bethesda en kies in het hoofdmenu Dossier en kijk onder Uitslagen.

  • Waar vind ik de informatiefolders en video’s?
    U vindt de folders en video’s onder de knop Folders. Het is belangrijk dat u de informatie goed doorleest. Want bij bepaalde onderzoeken en behandelingen moet u zich thuis voorbereiden. Bijvoorbeeld omdat u wel of niet mag eten en drinken of omdat u bepaalde medicijnen wel of juist niet mag. Vindt u de folders niet of kunt u ze niet openen? Neem dan telefonisch contact op met de polikliniek, die de informatie voor u heeft klaargezet.

Uw gegevens beheren

  • Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen in het patiëntenportaal?
    Het is belangrijk dat uw persoonlijke gegevens juist zijn, zoals uw adresgegevens, huisarts en zorgverzekering. Log in op Mijn Van Weel-Bethesda en kies in het hoofdmenu voor Mijn gegevens en klik op de blauwe knop Veranderen om iets te wijzigen.

  • Hoe kan ik mijn toestemmingen wijzigen in het patiëntenportaal?
    In Mijn Van Weel-Bethesda geeft u toestemming om uw medische gegevens te delen met andere zorgverleners buiten het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis. Log in op Mijn Van Weel Bethesda en kies in het hoofdmenu voor Mijn gegevens en vervolgens Toestemmingen. U geeft toestemming door het schuifje op ja te zetten.

Zorg voor uw kind regelen

  • Hoe kan ik inloggen in Mijn Van Weel-Bethesda voor mijn kind?
    Inloggen in Mijn Van Weel-Bethesda kan met de DigiD van het kind. Een DigiD kan online aangevraagd worden via digid.nl. Kinderen van 14 jaar of ouder moeten zelf een DigiD aanvragen en gebruiken. 

  • Mag ik het medisch dossier van mijn kind inzien?
    U mag als gezagdragende ouder(s) of verzorger het medisch dossier van uw kind inzien, maar op welke manier is afhankelijk van de leeftijd van uw kind.

    Uw kind is jonger dan 12 jaar?
    Kinderen in deze leeftijdsgroep kunnen vaak niet zelf inloggen. U mag als gezagdragende ouder of verzorger inloggen op Mijn Van Weel-Bethesda met de DigiD van uw kind. Let op: U kunt dit alleen doen met een gebruikersnaam, wachtwoord en een SMS-controle. De DigiD app werkt niet.

    Uw kind is tussen de 12 en 16 jaar?
    Kinderen in deze leeftijdsgroep kunnen zelf in hun digitaal dossier kijken. U heeft als gezagdragende ouder of verzorger toestemming nodig van uw kind. U heeft recht op informatie, die nodig is om toestemming te geven voor een behandeling.

    Uw kind is 16 jaar of ouder?
    Vanaf deze leeftijd kan alleen uw kind inloggen in zijn of haar digitaal dossier. Alleen via een machtiging kunt u rechtmatig toegang verkrijgen.

GEBRUIKERSVOORWAARDEN

Als u Mijn Van Weel-Bethesda gebruikt, zijn er voorwaarden. Hier leest u welke voorwaarden dit zijn en wat dit voor u betekent.