BeterDichtbij

Vanaf 28 mei 2018 kunt u via de BeterDichtbij app, uw vragen stellen aan ons ziekenhuis of aan uw zorgverlener. Denk aan praktische vragen over bijvoorbeeld de openingstijden van het ziekenhuis of over parkeren. Daarnaast kunt u ook uw medische vraag stellen aan uw zorgverlener. In sommige gevallen kan een appgesprek ook een bezoek aan de polikliniek vervangen en kunt u vanuit huis of onderweg contact onderhouden.

 

Hoe kan ik de app gebruiken?

Als u voor een afspraak in het ziekenhuis komt dan wordt u door uw zorgverlener uitgenodigd om de app te gebruiken. U ontvangt een korte uitleg en een folder over het gebruik van de app. In deze folder staat stap voor stap beschreven hoe u de app installeert en hoe u het gesprek met uw zorgverlener activeert.

 

 

 

 

 


Aanmelden voor het gebruik van de BeterDichtbij app (klik om te openen).

 

 

 

 

 


Berichten versturen via BeterDichtbij (klik om te openen).

 

Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen over het installeren van de app en bent u nog in het ziekenhuis? Dan helpen onze medewerkers van het patiëntenservicebureau u graag verder. U vindt hen aan route 8 in de hal van de poliklinieken.

Bent u niet meer in het ziekenhuis of heeft u andere vragen over het gebruik van de app? Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact op met de servicedesk van BeterDichtbij: 085 - 27 35 398 of service@beterdichtbij.nl

 

BeterDichtbij app downloaden