HomeContact en route

Contact en route

U kunt ons op verschillende manieren bereiken. Op deze pagina leest u hoe u contact met ons kunt op te nemen. Heeft u een vraag? Onderaan deze pagina vindt u veel gestelde vragen.

BeterDichtbij

Heeft u een vraag over uw behandeling? Stuur dan eenvoudig een bericht via de BeterDichtbij-app. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van uw zorgverlener.

Afspraak maken of verplaatsen?

Voor het maken of verplaatsen van uw afspraak neemt u contact op met de polikliniek of afdeling waar u de afspraak heeft. 

Contactgegevens poliklinieken en afdelingen

Algemene contactgegevens

Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis
Stationsweg 22
3247 BW Dirksland

Postadres
Postbus 153
3240 AD Middelharnis

Telefoonnummer receptie: 0187 60 73 00
Of stuur een e-mail naar: info@vanweelbethesda.nl

Medische vraag of vraag aan de polikliniek

Voor vragen aan de polikliniek kunt u contact opnemen met 0187 60 23 55 of bel rechtstreeks.

Contactgegevens poliklinieken en afdelingen

Openingstijden

Onze poliklinieken zijn geopend van 8.30 – 16.30 uur.
Bekijk hier de bezoektijden van de verpleegafdelingen.
Tijdens feestdagen en op 5 mei hebben we gewijzigde openingstijden. Klik hier voor het overzicht.

Locaties en route

Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis vindt u in Dirksland. In Brielle en Hellevoetsluis vindt u onze buitenpoliklinieken.
Klik op één van de locaties voor meer informatie over route en parkeren.

Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis

Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis

Meer informatie
Polikliniek Brielle

Polikliniek Brielle

Meer informatie
Polikliniek Hellevoetsluis - Het Nieuwe Weergors

Polikliniek Hellevoetsluis - Het Nieuwe Weergors

Meer informatie
Polikliniek Hellevoetsluis - 't Dok Medisch Centrum

Polikliniek Hellevoetsluis - 't Dok Medisch Centrum

Meer informatie

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Bent u al ingeschreven, maar zijn uw gegevens gewijzigd, bijvoorbeeld adres, huisarts, telefoonnummer of zorgverzekeraar? U kunt dit eenvoudig wijzigen via Mijn Van Weel-Bethesda. Ga naar Mijn gegevens en geef de wijzigingen door. U kunt uw gewijzigde gegevens ook doorgeven bij de afdeling Patiëntregistratie in de hal.

Hoe verzet ik mijn afspraak?

Geef zo snel mogelijk door aan de polikliniek en uiterlijk 24 uur van tevoren door als u niet kunt komen. Als u uw afspraak op tijd wijzigt, kunnen we op dat tijdstip een andere patiënt helpen. Alvast dank hiervoor. Klik hier voor een overzicht van de telefoonnummers van onze afdelingen en poliklinieken.

Hoe maak of verplaats ik een afspraak?

Voor het maken of verplaatsen van uw afspraak neemt u contact op met de polikliniek of afdeling waar u de afspraak heeft. Klik hier voor een overzicht van de telefoonnummers van onze afdelingen en poliklinieken. 

Ik heb een compliment, tip of klacht.

Wij horen graag van u. Een compliment of tip kunt u e-mailen naar info@curamare.nl. Klik hier voor meer informatie over klachten.

Ik heb een vraag over een rekening.

Neem contact op met de Zorgadministratie. Zij zijn op werkdagen bereikbaar 08.30 uur tot 16.00 uur via telefoonnummer 0187 60 76 11 of via zorgadministratie@curamare.nl

Ik heb een vraag over mijn behandeling.

Stuur dan eenvoudig een bericht via de BeterDichtbij-app. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van uw zorgverlener. Kijk hier voor meer informatie over BeterDichtbij.