Contact

Mijn.vanweelbethesda.nl
Veel informatie is terug te vinden in uw medisch dossier op mijn.vanweelbethedsa.nl. Hier kunt u terecht voor veilige toegang tot uw medisch dossier, persoonlijke gegevens, afspraken en voorlichting over uw aandoening of behandeling.

Niet-spoedeisende vragen
Voor het stellen van niet-spoedeisende vragen, vragen wij u gebruik te maken van de BeterDichtbij app. In ons ziekenhuis gebruiken we de gratis BeterDichtbij app voor eenvoudig en veilig contact met uw eigen arts of andere zorgverlener. Als uw e-mailadres en uw telefoonnummer correct zijn geregistreerd en u nog geen actief BeterDichtbij gesprek met ons heeft, dan ontvangt u na het boeken van uw afspraak een uitnodiging voor de BeterDichtbij app. Met deze app kunt u eenvoudig met ons appen en videobellen.

Overige vragen
Komt u er via onze digitale services niet uit, dan kunt u contact opnemen met de betreffende polikliniek. Klik hier voor de telefoonnummers van onze specialismen.

Spoedeisende vragen
Als u bij ons onder behandeling bent, moet u bij spoedeisende vragen altijd telefonisch contact met ons opnemen: klik hier voor de telefoonnummers van onze specialismen. Bent u nog niet bij ons onder behandeling, dan neemt u eerst contact op met uw huisarts en buiten kantoortijden met de huisartsenpost (HAP).

CuraMare zorginstellingen
Met 1 ziekenhuis en 4 woonzorglocaties, thuiszorg en een behandeldienst in Zuid-Holland heeft CuraMare altijd passende zorg
bij u in de buurt.