HomeOns ziekenhuis

Ons ziekenhuis

Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis is een basisziekenhuis PLUS. Wij kiezen er bewust voor uitsluitend onderzoeken en behandelingen te doen, die we optimaal zelf kunnen doen. Hebben onderzoeken of behandelingen meer kans van slagen bij meer gespecialiseerde specialisten of afdelingen, dan verwijzen wij onze patiënten door naar onze vaste samenwerkingspartners. Zo werken wij al jaren, tot grote tevredenheid van onze patiënten. Op deze wijze wordt een basisziekenhuis een basisziekenhuis PLUS: een zeerspecialistische begeleiding kan dan toch voor een belangrijk deel in de eigen omgeving gegeven worden. Het ziekenhuis heeft een protestants-christelijke identiteit.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Bent u al ingeschreven, maar zijn uw gegevens gewijzigd, bijvoorbeeld adres, huisarts, telefoonnummer of zorgverzekeraar? U kunt dit eenvoudig wijzigen via Mijn Van Weel-Bethesda. Ga naar Mijn gegevens en geef de wijzigingen door. U kunt uw gewijzigde gegevens ook doorgeven bij de afdeling Patiëntregistratie in de hal.

Hoe verzet ik mijn afspraak?

Geef zo snel mogelijk door aan de polikliniek en uiterlijk 24 uur van tevoren door als u niet kunt komen. Als u uw afspraak op tijd wijzigt, kunnen we op dat tijdstip een andere patiënt helpen. Alvast dank hiervoor. Klik hier voor een overzicht van de telefoonnummers van onze afdelingen en poliklinieken.

Hoe maak of verplaats ik een afspraak?

Voor het maken of verplaatsen van uw afspraak neemt u contact op met de polikliniek of afdeling waar u de afspraak heeft. Klik hier voor een overzicht van de telefoonnummers van onze afdelingen en poliklinieken. 

Ik heb een compliment, tip of klacht.

Wij horen graag van u. Een compliment of tip kunt u e-mailen naar info@curamare.nl. Klik hier voor meer informatie over klachten.

Ik heb een vraag over een rekening.

Neem contact op met de Zorgadministratie. Zij zijn op werkdagen bereikbaar 08.30 uur tot 16.00 uur via telefoonnummer 0187 60 76 11 of via zorgadministratie@curamare.nl

Ik heb een vraag over mijn behandeling.

Stuur dan eenvoudig een bericht via de BeterDichtbij-app. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van uw zorgverlener. Kijk hier voor meer informatie over BeterDichtbij.