HomeMijn Van Weel-Bethesda

Mijn Van Weel-Bethesda

Het patiëntenportaal Mijn Van Weel-Bethesda geeft u veilig toegang tot uw medische gegevens. U kunt hier uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen, afspraken maken, uitslagen bekijken van onderzoeken, vragenlijsten invullen en folders lezen over uw behandeling.

 

Direct inloggen op Mijn Van Weel-Bethesda

 

Hoe kan ik inloggen?

Bent u patiënt in Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis? Dan kunt u met uw DigiD inloggen op uw patiëntenportaal Mijn Van Weel-Bethesda met sms-controle of via de DigiD app. Dit geldt ook voor kinderen en hun ouders.

Bent u een nieuwe patiënt, dan moet u zich bij het eerste bezoek eerst melden bij het afsprakenbureau in het ziekenhuis of de poliklinieklocaties in Hellevoetsluis en Brielle. Vergeet niet om uw legitimatiebewijs mee te nemen.

Nog geen DigiD?

Heeft u nog geen DigiD met DigiD app of sms-controle? Lees hoe u dit kunt aanvragen of installeren: ga naar digid.nl.

Wat kunt u doen op Mijn Van Weel-Bethesda?

  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen
  • Afspraken maken
  • Overzicht van uw afspraken bekijken
  • Vragenlijsten invullen
  • Bekijk de folder(s) over uw behandeling of aandoening
  • Uw medische gegevens bekijken
  • Toestemming geven om uw medisch dossier te delen, bijvoorbeeld met uw huisarts

Vragen of hulp nodig?

Lukt het niet om te loggen? Neem dan contact op met onze digihulp via digihulp@curamare.nl of bel tijdens kantooruren naar 0187 89 10 10.

Heeft u vragen over wat u heeft gelezen in uw dossier of wilt u iets wijzigen? Bespreek dit met uw arts bij uw volgende bezoek. Denkt u dat het belangrijk is om het eerder te melden? Neem dan contact op met de polikliniek.

Kijk voor andere vragen in de lijst veelgestelde vragen hieronder of neem contact op met telefoonnummer 0187 89 10 10.  

Veelgestelde vragen:

Ik heb geen DigiD
Ga naar digid.nl om uw DigiD aan te vragen.

Ik kan niet inloggen in het patiëntenportaal
Neem contact op met onze digihulp via digihulp@curamare.nl of bel tijdens kantooruren naar 0187 89 10 10.

Ik kan geen afspraak maken via het patiëntenportaal?
Het is nog niet voor alle poliklinieken mogelijk om een afspraak te maken via het patiëntenportaal. U kunt telefonisch een afspraak maken via het afsprakenbureau, telefoonnummer 0187 60 23 55 of met de polikliniek.

Hoe moet ik mijn afspraak annuleren via het patiëntenportaal?
Het is nog niet voor alle poliklinieken mogelijk om een afspraak af te zeggen via het patiëntenportaal. Neem hiervoor contact op met het afsprakenbureau via telefoonnummer 0187 60 23 55  of de polikliniek

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen in het patiëntenportaal?
Het is belangrijk dat uw persoonlijke gegevens juist zijn, zoals uw adresgegevens, huisarts en zorgverzekering. U kunt in Mijn Van Weel-Bethesda zelf deze gegevens doorgeven of aanpassen onder de knop Mijn gegevens.

Waar vind ik de afspraakinformatie?
U vindt de afspraakinformatie in Mijn Van Weel-Bethesda onder de knop Agenda. Achter uw afspraak ziet u een blauw uitroepteken. Hier klikt u op voor de afspraakinformatie. Het is erg belangrijk dat u dit goed doorleest voor uw afspraak.

Hoe vul ik een digitale vragenlijst in?
Ga in het patiëntenportaal Mijn Van Weel-Bethesda naar Mijn taken. Klik op de vragenlijst die door uw zorgverlener is klaargezet en beantwoord alle vragen. Al eerder ingevulde vragenlijsten kunt u terugvinden bij Historie. Als u van uw behandelaar een tijdelijke code heeft gekregen, dan kunt u de vragenlijst in het ziekenhuis invullen. Ga daarvoor naar de centrale hal van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis.

Waar vind ik de folders?
U vindt de folders onder de knop Patiëntenfolders. Het is belangrijk dat u de informatie goed leest en/of bekijkt. Want bij bepaalde onderzoeken en behandelingen moet u zich thuis voorbereiden. Bijvoorbeeld omdat u wel of niet mag eten en drinken of omdat u bepaalde medicijnen wel of juist niet mag.

Hoe kan ik inloggen in Mijn Van Weel-Bethesda voor mijn kind?
Inloggen in Mijn Van Weel-Bethesda kan met de DigiD van het kind. Een DigiD kan online aangevraagd worden via digid.nlKinderen van 14 jaar of ouder moeten zelf een DigiD aanvragen en gebruiken. 

Mag ik het medisch dossier van mijn kind inzien?

U mag als gezagdragende ouder(s) of verzorger het medisch dossier van uw kind inzien, maar op welke manier is afhankelijk van de leeftijd van het kind.

  • Is uw kind jonger dan 12 jaar?
    U beslist als gezagdragende ouder(s) of verzorger over de medische behandeling van het kind. U mag inloggen op Mijn Van Weel-Bethesda met de DigiD van uw kind.
  • Is uw kind tussen de 12 en 16 jaar?
    U heeft als gezagdragende ouder(s) of verzorger toestemming nodig van uw kind. Als gezagdragende ouder/verzorger heeft u wel recht op informatie, die nodig is om toestemming te geven voor een behandeling. 
  • Is uw kind 16 jaar of ouder?
    Als het kind ouder is dan 16 jaar dan logt het kind zelf in met zijn eigen DigiD en niet de gezagdragende ouder(s) of verzorger. Alleen via een machtiging kunt u rechtmatig toegang verkrijgen.

 

CuraMare zorginstellingen
Met 1 ziekenhuis en 4 woonzorglocaties, thuiszorg en een behandeldienst in Zuid-Holland heeft CuraMare altijd passende zorg
bij u in de buurt.